EN
بازگشت
20 تیر 1396 - 19:56
هومن گریوانی در تشریح آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی قطار برقی مشهد- گلبهار گفت: در حال حاضر برای اجرای ۳۷ کیلومتر از طول مسیر ۴۰ کیلومتری این قطار پیمانکاران پای کار هستند.
Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA
/* Style Definitions */ table. MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:۰; mso-tstyle-colband-size:۰; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:۹۹; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:۰cm ۵. ۴pt ۰cm ۵. ۴pt; mso-para-margin-top:۰cm; mso-para-margin-right:۰cm; mso-para-margin-bottom:۸. ۰pt; mso-para-margin-left:۰cm; line-height:۱۰۷%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:۱۱. ۰pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدیدگلبهار در گفت و گو با قدس با اشاره به اقدامات خوبی که طی چند سال اخیر برای اجرای پروژه ملی قطار برقی مشهد- گلبهار انجام شده، افزود: پروژه قطار گلبهار جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی است که شرکت عمران گلبهار در عمل نشان داده است. وی طراحی این پروژه را در راستای مسیر راه آهن مشهد گرگان و خط ۳ قطار شهری مشهد را جزو ویژگی های این پروژه دانست و اظهار داشت: اجرای این پروژه از سال ۹۱ و با مصوبه شورای اقتصاد کلید خورده است.
*پیشرفت قابل قبول ۳۷ کیلومتر از مسیر قطار مدیرعامل شرکت عمران گلبهار از پیشرفت ۷۰ درصد قطعه اول این پروژه به طول هشت کیلومتر خبر داد و گفت: اجرای این پروژه به سه قطعه تقسیم شده که اجرای قطعه اول بیش از۸۵ درصدودومین قطعه آن بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی با بیان اینکه اکثر پل های بزرگ این قطعه ساخته شده، افزود: برای اجرای سومین قطعه هم به طول ۵/۱۸ کیلومتر پیمانکار پای کار است که تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.
به گفته وی تنها اجرای سه کیلومتر پایانی این مسیر حدفاصل ایستگاه آخر تا نقطه اتصال به ایستگاه قطار شهری مشهد دردوراهی طرقبه باقی مانده که چون این قطعه به عنوان گالری است و باید زیر زمین اجرا شود. در بحث تملک قدری مشکل داریم. گریوانی درخصوص بحث فاینانس این پروژه هم اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های ویژه انجام شده و تجدید مصوبه شورای اقتصاد و مشخص شدن بانک عامل هر چه زودتر این موضوع نیز تعیین تکلیف شود.
وی با بیان اینکه پروژه قطار برقی مشهد گلبهار تنها پروژه فاینانسی است که با مناقصه انجام شده، گفت: به همین دلیل اعلام زمانبندی این پروژه نیز بستگی به قطعی شدن موضوع فاینانس دارد.
وی همچنین نسبت به همکاری با دستگاه های خدمات رسان برای استقرار ادارات در گلبهار اعلام آمادگی کرد.
بیمارستان و آرامستان در جانمایی های جدید گریوانی همچنین به آخرین وضعیت ساخت بیمارستان و آرامستان در گلبهار اشاره کرد و گفت : درخصوص آرامستان تاکنون پیگیری زیادی انجام شده و حتی جانمایی مکان آن نیز صورت گرفته و طرح آن هم در شورای عالی شهرسازی تهیه شده، اما چون مالک زمین نیز روی آن طرح داشته تاکنون منجر به توافق نشده است. به گفته وی با پیگیری های مجدد جانماهایی دیگری پیشنهاد شده که در حال طی مراحل قانونی برای استعلام های اداری است. وی ساخت بیمارستان را نیز خارج از وظایف شرکت عمران عنوان کرد و گفت: وظیفه ذاتی شرکت عمران تنها تأمین زمین است که خوشبختانه زمین مورد نیاز بیمارستان به مساحت ۵/۴ هکتار تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است
لینک کوتاه نوشته::
لینک با موفقیت کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز