EN
بازگشت
28 اردیبهشت 1399 - 14:15
طاهرخانی در نشست گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی مطرح کرد:
معاون وزیر راه و شهرسازی نقش اول توفیق هر شرکت یا سازمان را در دنیای امروز روابط عمومی آن مجموعه دانست و افزود: قطعا روابط عمومی ها در هدایت به موقع خواسته های شهروندان به مدیران و همچنین هدایت فضای عمومی نقش بسیار مؤثری داشته و عامل با اهمیتی به شمار می روند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید جلسه ای به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، محمد نظری مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید و همچنین سایر مدیران حوزه روابط عمومی در شرکت های تابعه به صورت غیرحضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد. طاهرخانی در این جلسه با تأکید بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی مدرن در چگونگی بازخورد عملکرد شرکت و سازمان ها بیان کرد: عصر حاضر، عصر فضای مجازی است، شاید در گذشته ادارات روابط عمومی در هر سازمان تنها با بخش های محدودی چون صدا و سیما، رادیو و روزنامه ارتباط داشته و به صورت سنتی اداره می شدند اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که امروز شرایط کاملا تفاوت پیدا کرده و عملکرد مدیران و مجموعه های گوناگون از طریق فضای مجازی و عمومی سنجش می شود. معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازتعریف وظایف و مأموریت های حوزه روابط عمومی در شرکت ها را امری ضروری دانست و گفت: درحال حاضر شرایطی ایجاد شده که افرادی با هویت های غیرواقعی با سوء استفاده و بزرگنمایی مطالبات برحق مردم به دنبال پیشبرد اهداف و منافع شخصی خود بوده و این کار را صرفا با فضای مجازی پیش می برند؛ بنابراین دیگر یک روابط عمومی سنتی نمی تواند با آن روبه رو شود بلکه باید با حضور فعال در فضای مجازی و رصد به موقع این افراد را شناسایی و مشکلات را به مدیران عامل هر شهر انتقال دهد. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه امروزه مطالبات محلی شهروندان باید ابتدا از طریق صفحه های ایستاگرامی و درگاه های مجازی شرکت های تابعه در هر شهر و سپس متناسب با اهمیت موضوع در بخش های بالاتر مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد گفت: ما به عنوان یک مجموعه دولتی در این حوزه باید در مواجهه با حوزه هایی که تلاش بر تخریب دارند با رعایت اخلاقیات عمل کرده و ضمن ارائه اطلاعات صحیح از هرگونه تقابل تخریبی بپرهیزیم. این مقام مسئول ضمن اشاره به این نکته که عملکرد شهرهای جدید در این دوره با وجود منابع محدود و شرایط اقتصادی دشوار کشور بین دستگاه های دولتی و حوزه های مرتبط کاملا برجسته و قابل توجه است گفت: قطعا مسئولیت انعکاس این تصویر مثبت بین سایر بخش ها و حوزه های موجود بر عهده روبط عمومی ها خواهد بود. وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: بدون شک روابط عمومی باید همزمان با توجه و انتشار اخبار و اطلاعات فعالیت های مهم و استراتژیک به موضوع های کوچک توجه کرده و این اقدام را از طریق ابزارهای جذاب انجام دهد چراکه تصویر عمومی خوبی از مجموعه در بین مردم و شهروندان به همراه خواهد داشت. معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود نقش اول توفیق هر شرکت یا سازمان را در دنیای امروز روابط عمومی آن مجموعه دانست و افزود: قطعا روابط عمومی ها در هدایت به موقع خواسته های شهروندان به مدیران و همچنین هدایت فضای عمومی نقش بسیار مؤثری داشته و عامل با اهمیتی به شمار می روند. طاهرخانی همچنین بر تلاش و تمرکز این حوزه در بهبود روابط شرکت های عمران شهرهای جدید با شهرداری و شوراها تأکید کرد و گفت: هم افزایی، همکاری و همیاری این دو مجموعه باعث تسریع در تحقق اهداف می شود. به گفته وی مسئولان روابط عمومی باید آگاه ترین فرد نسبت به عملکرد شرکت ها و فضای بیرون در هر مجموعه محسوب شده و به هیچ وجه نگاه بخشی نداشته باشند. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پایان معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های هر شهر به جامعه سرمایه گذار، بخش خصوصی و شهروندان را یکی از مأموریت های مهم بخش روابط عمومی به ویژه در شهرهای درحال توسعه و نیازمند دانست و خاطرنشان کرد: شهرهای نزدیک کلانشهر تهران به دلیل حجم بالای پروژه های مسکن مهر و دسترسی راحت تر باید کار مضاعفی نسبت به شهرهای دیگر در امور جاری خود داشته و ضمن کنترل مرتب اوضاع گزارش های منظمی را به مجموعه و مدیران و شهروندان ارائه دهند.
لینک کوتاه نوشته::
لینک با موفقیت کپی شد
کد خبر:
بازدید:
نام الزامی می باشد
ایمیل الزامی می باشد آدرس ایمیل نامعتبر می باشد
درج نظر الزامی می باشد
من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز